When You Say Nothing At All
 
It's amazing how you can speak right to my heart ,
Without saying a word you could light up the dark ,
Try as I may I could never explain,
What I hear when you don't say a thing .

Chorus:-
The smile on your face lets me know that you need me ,
There's a truth in your eyes saying you'll never leave me ,
The touch of your hand says you'll catch me wherever I fall ,
You say it best when you say nothing at all ,

All day long I can hear people talking aloud ,
But when you hold me near ,You drown out the crowd ,
Try as they may ,They could never define,
What's being said between your heart and mine
 
盡在不言中
 
真是神奇!妳猜透我的心
即使不發一語也能帶來光明
我該如何解釋
盡在不言中的感覺
 
*妳的微笑告訴我妳需要我
妳的眼神告訴我妳不會離開我
妳的雙手告訴我妳會永遠支持我
最美的一切盡在不言中
 
四周人們大聲喧鬧
妳的擁抱驅散所有繁擾
別人怎麼也不能了解
我倆心靈的交流(*)

Ronan Keating羅南,1977年出生於愛爾蘭,93年加入偶像團體Boyzone男孩特區,並擔任主唱。
之後,Boyzone陸續締造多首暢銷單曲,並迅速走紅於全球各地。
1999年,Boyzone在推出【By Request最愛精選】之後,便傳出團員單飛的消息,其中最受矚目的
就是主唱羅南。他為電影『新娘百分百』演唱的抒情單曲『When You Say Nothing At All』,不但
擄獲英國樂迷的心,隨著電影的上映,更讓羅南打開美國的音樂市場!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Tsai Sally 的頭像
    Tsai Sally

    Tsai Sally的部落格

    Tsai Sally 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()